Wednesday, July 16, 2008

Allah bersama org yg teraniaya

aku dpt sms psl DSAI kena tangkap oleh UTK dn dibawa ke IPK, KL

masuk blog DSAI dan berita kt bwh ni terpapar. hati aku terusik, aku sedih. apala nak jadi ngn negara aku yg tercinta ni. sultan, bdn perundangan, hakim, polis seolah tak ada kuasa. semuanya 'mereka' nk pegang. 'mereka' yg dah buta hati sbb gila kuasa. hati mereka dah mati.

dlm hati aku doakan DSAI dan keluarga dilindungi Allah.

Siaran Media
16 July 2008

ANWAR TELAH DITAHAN

Ketua Umum Datuk Seri Anwar Ibrahim telah ditahan oleh polis kira-kira jam 1.00 tengahari sebentar tadi.

Beliau pulang ke rumah selepas disoalsiasat oleh Badan Pencegah Rasuah pagi ini sebelum bertolak ke IPK. Beliau ditahan dan dibawa dengan kereta polis semasa dalam perjalanan ke IPK KL.

Penyokong diminta berkumpul secara tenang di IPK KL untuk memberi sokongan kepada Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Berita lanjut sila layari www.suarakeadilan.com.

1 comment:

13may said...

hmmmm....aku tatau nak komen apa dah pasai nih...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...