Thursday, August 28, 2008

hidup ini indah. syukur.

sabtu lepas gi jungle trekking. dah lama tak buat aktiviti feveret aku ni. mari lihat gambar. hiks.


*ni anak pokok kacip fatimah. anak tongkat ali tak jumpak la pulak. haha.

*ni lak buah oak. ala, yg dlm citer ice age tu.

*wuhu...encik sesumpah ini masuk internet. apela dia dok buat skrg ni kan. hehee..

*orkid utan.




*yg tgh2 tu spesis pokok teh. pokok teh kat cameron pun leh jadi tinggi cm tu kalo tak dipetik dan dicantas rantingnya.

*ni ulat gonggok. besnya diusap2. sikit pun dia tak heran. hiks.

8 comments:

13may said...

gambar pacat tadak???

kuchalana said...

wah2.. hijau bumi tuhan...

meen said...

eyyy...bestnya jungle trekking..tgk nature kan..

~ selamat berpuasa dik..

13may said...

selamat berpuasa. Moga Ramadhan kali ni yang lebih baik dari tahun2 yang sudah meninggalkan kita.

naz ilyn said...

Salam Ramadhan..

Bersyukur selagi masih berkesempatan mehela nafas..dan menikmati keagunganNya

Akak Pok Pek said...

salam ramadhan buat violet dari @pp.
kalau @pp tengok pacat, dah lama dah pengsan... huhu

Pyanhabib said...

selamat meraikan ramadhan.
*raya tinggal 26 hari lagi, yahuuuu!

violet said...

13may:
tak sempat nak amik gmbr pacat. nmpknya terus lari. cek tak mesra pacat. :D

kuchalana:
ciptaan Tuhan utk manusia hargai dan mensyukuri nikmatNya.

meen:
mmg bes! tak terucap ngn kata2.
*slmt berpuasa jugak... ^_^

13may lagi:
slmt berpuasa. Semoga puasa dan amalan kita diterima Allah.

naz ilyn:
salam ramadhan.

Alhamdulillah. Allah Maha Pengasih. Maha Pemurah.

Terima kasih sudi singgah. salam perkenalan.

@pp:
salam ramadhan buat @pp sekeluarga.
owh, kita ni sama la kak. tak mesra pacat. ahaks.

pyanhabib:
Terima kasih sudi bertandang.
Salam Ramadhan.
*errr...nak duit raya.hiks.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...