Friday, July 10, 2009

berterusan begini aku boleh pengsan

aku benci bila tepaksa mengadap soalan2 yg tak masuk akal drpd auditor. susah payah aku cari document yg dia nak, pastu dok tanya lagi soalan2 bodoh yg menyakitkan hati. ko refer je la document tu. yg nak argue pasal nape document number tak sama ngn document2 yg lain2 tu pehal... mana la aku tau. tu operation punya keje.

"errr...the person that I can refer to... which you mentioned just now, Ms Cheong right,err...where is she?" auditor.

"hoi...ko ni pesal bengap sgt?...ko dah tau document tu dtg drpd HK, dah sah2 la org tu ada kt sana...ko ni dulu sekolah mana arr?...eeeiii aku jerit kuat2 kt sini kang..." aku. dalam hati.

aku pandang dia dgn muka blur tahap dewa dewi.

pastu tersengih2 dia menjawap soalan bodoh dia tu...

"err...in HK right?" dia.

eeeiiii buduh nyer ko niiiii........

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...