Monday, October 5, 2009

life's a roller coaster

smlm aku jumpa pakcik. mintak tlg ngn dia tgk2 kan masalah aku. pakcik janji nk jumpa pukul 10.30pg. tp time tu pakcik masih lagi kt rumah dia. baru nak warm up enjin moto dia...eeeeiii...(err...moto pakcik kaler violet...hehe...)

hepi gak dapat jumpa pakcik. dah setahun tak jumpa pakcik. bila dah jumpa semalam mcm2 pakcik cerita pasal perkembangan terbaru dia. aku just dengar dan menyampuk sikit2. sedih gak bila pakcik terpaksa lepaskan sesuatu yg paling dia sayang dlm hidup dia. tapi pakcik tenang je masa citer pasal tu. hmmm...so aku ni nak kena la buang jauh2 sensetif aku dgn masalah yg aku hadapi ni. tak le sebesar mana pun nak dibandingkan dgn pakcik. semoga pakcik terus tabah hadapi ujian hidup ni...ameennn...

mmg seronok dpt jumpa pakcik. nak2 lak pakcik belanja makan...hehe...kalau pakcik free semalam leh la sembang lama2 sikit. tak puas je rasa jumpa semalam tu. (ikutkan ati nak je ikut pakcik kesana kemari semalam, tapi mesti permintaan murni aku tu akan kena reject hidup2 oleh pakcik...hehe...)

bila lagi yer nak dapat jumpa pakcik. nnti nak ajak pakcik gi jalan2 la...buleh dak pakcik?...bekelah kt sungai Kuala Kubu Bharu pun best jugak...hehe...
tapi...pakcik mesti tak nak...uhuks...

*aku dah hepi sikit sekarang. syukur. eh, bukan sikit la...baaanyakkkk... :D

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...