Wednesday, June 29, 2011

petang yg cerah?

petang tadi dalam LRT balik dari kerja aku dapat duduk.dapat duduk dlm tren diwaktu puncak adalah satu nikmat yg tak terkata.heh..

sedang melayan fikiran dan ala-ala mengantuk tetiba mata aku terpaku pada sesuatu.mata aku yg ala-ala berat tadi tu, terus jadi cerah...secerah-cerahnya...

aku terpandang seorang perempuan.berdiri membelakangkan aku.rambut panjang cecah ke pinggang.hitam dan lebat.dan yg buat mata aku cerah tiba-tiba tu sebab pakaian yg dia pakai.pakaian dia...owh...aku rasa baik dia tak payah pakai baju langsung.baju kain lace hitam tanpa lengan dan ketat.menampakkan setiap inci kulit belakang dia dan juga seluruh bahagian belakang bra dia yg berwarna ungu.

haih...

org skrg ni macam2 pesen berani yg dorg nak tunjuk kt org lain.tak takut ke kena raba ke, kena cabul ngn rogol?

*kang tak pasal2 yg tutup litup pun menjadi mangsa...Ya Allah lindungilah hambaMu yg maha lemah dan hina ini Ya Allah...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...