Sunday, August 21, 2011

baju raya


semalam ahad 20.08.11 saya ke masjid jamek untuk cari baju raya.

saya belikan abah sehelai baju melayu.abah cakap nak kaler lembut2.saya tanya kaler ungu lembut boleh? abah cakap boleh aje :) (sorilah abah, anak abah ni suka kaler ungu sgt2). saya juga dah belikan butang baju melayu yang berwarna ungu lembut.sangat cantik bila saya pasang di baju melayu abah :)

untuk mak saya belikan sepasang baju kurung yg sangat cantik.dengan hiasan batu2 berkilauan dibahagian depan bajunya.bercorak abstrak campuran kaler merah jambu dan ungu juga :)

dan untuk saya..jeng jeng jeng jeng...saya belikan sepasang baju kurung berbunga2 besar juga berwarna ungu dan sepasang baju kebaya coklat gelap yg sangat cantik.jahitannya sgt kemas dan siapan sulaman kerawangnya sgt indah dimata saya.

saya tak sabar nak tengok reaksi mak dan abah bila dapat hadiah ikhlas daripada saya nanti :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...