Friday, October 7, 2011

tenang temanilah aku lebih lama.please...

saya merasa sangat bahagia sekarang.perjalanan hidup saya agak teratur.kerja2 pejabat yg menuntut komitmen utk disiapkan sebelum 'deadline' semuanya telah saya selesaikan.semuanya berjalan dengan baik tanpa masalah yg membebankan mental dan perasaan.

dalam masa yg sama saya sedang dalam proses 'hand-over' kerja saya dibawah region lain pada seorang rakan kerja baru.Alhamdulillah, dia senang dengan cara saya mengajar.dia dgn senang ati bagitau saya yg dia tak merasa tertekan sepanjang dlm proses 'pembelajaran' tu.saya pun merasa senang ati mendengar pengakuannya :)

saya akan pulang ke kampung minggu depan.tapi saya bercadang utk pulang dgn bas ekspres.instead of driving.rindunya pada mak.tak terucap lagi rasanya.tak sabar!

dan saya ada rancangan untuk isi masa dgn mak dan abah nanti...harap2 kami akan gembira bersama nanti :)

rancangan untuk esok?

esok saya akan bersama kawan2.jln2 kat KL.tapi saya berangan2 nak keluar dari KL

hmmm...

rindunya pada kehijauan hutan rimba...


eh pesal lak gambo rimo nih?...hehe...ensemnyer dier :D

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...