Wednesday, September 16, 2009

...

nk cerita pasal raya la. tersesungguhnya raya tahun ni langsung tak memberi keterujaan pada diri aku. aku pun tak tau apa sbbnya. paling pelik sekali ialah bila aku terdengar je lagu raya kt radio dlm keta ke aku akan cepat2 tukar channel...

tp dlm tak teruja tu aku sanggup lak pi shopping sorang2 kt shah alam. dpt la satu baju kurung corak abstrak rona campuq2 pink ngn pepel...tudung aku pakai tudung yg dok ada. rona pink kena, rona pepel pun kena gak...belasah je la...sapa pn tak tau tu tudung aku dok pakai pi reja ari2...

satu je baju raya aku...alhamdulillah. nk dibandingkan ngn org yg lgsung tak de apa2 kan?...hmmm

tingat lak kt kawan aku yg sorang tu. saudara baru actually. sorang2 je sambut raya kt sini. i wish i could do something to light up dia punya life. i wish with all of my heart that i could but...yg aku mampu buat hanyalah mendoakan dia. bersungguh2 aku mohon pada Allah utk mudahkan perjalanan hidup dia tiap kali lepas solat. semoga dia terus tabah dan sentiasa percaya pd ujian Allah.

aku sebenaqnya nk crita pasal lagu2 ry kt red fm...lagu raya ntah zaman bila pun tak tau. mmg tak penah dgq seumuq idup aku yg dah tua ni...arrr mmg tak bleh blah...

selamat hari raya. maaf zahir batin pada semua --->>mcm la ada org dok bc blog aku ni... :P
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...