Thursday, January 21, 2010

aku pencinta yg setia

smlm lepas ofis Mr J msg tanya aku dah balik ke.masa tu aku tgh solat.lepas solat aku bls msg dia ckp aku kat ofis lagi

lepas tu dia senyap je.dan aku pun terus keluar ofis..dah sampai tempat parking keta, dia telefon ajak aku dinner.aku pun setuju je la.hehe...

Mr J datang amik aku kt ofis.bawak aku dinner kat Restoran Haven kat Bukit Ampang.aku hepi sgt.hepi dpt tgk bandar Ampang dan KL yg bermandikan cahaya dari atas bukit tu.hepi dapat jumpa Mr J sama...hehe...

malam esok Mr J nak ajak aku join perjumpaan ahli kelab keta.

sabtu Mr J dah setuju nak bawak keta aku pi bengkel.nak tukar bearing tayar, tukar cermin keta aku yg retak makin dok panjang ngan nak tukar mentol lampu aku yg dah terbakar tinggal satu je.uhuks...

aku tak pasti sampai kemana hubungan kami ni.aku tak harap apa2 pun.separuh hati aku gembira.tapi separuh lagi aku cukup berhati2.aku takut.takut kecewa buat kedua kalinya.dan aku tak sanggup nak hadapi kecewa tu lagi...tak sanggup...sebab aku pencinta yg setia...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...