Monday, January 4, 2010

wahai langit dan awan


Masuknya tahun 2010 aku sambut sambil berbaring depan tv sorang2. sambil bersms ngn sorang kawan di Ipoh yg dlm perjalanan nk gi clubbing kt jalan p.ramlee KL.gembira betul kau dapat berjoget kat sana ye. hehee...hmmm...

dalam tv kemain ramai manusia berkumpul utk sambutan 2010.bersesak2 sambil bersorak2.teruja muka masing2 dok tunggu detik 12mlm.nak2 bila tgk bunga api.sorang member ada ajak gi KLCC.tapi aku malas.aku malas nk bersesak2 ngn org ramai.aku rimas. rimasss....

dalam org berkumpul utk sambutan 2010, ada segelintir umat Islam berkumpul utk lihat & solat sunat gerhana bulan.

dua suasana yg amat berbeza...hmmm...

dan aku agak sibuk hujung minggu2 yg lepas. cuti krismas aku berkonvoi ke PD. mandi manda dikolam dan berBBQ dipantai dimalam hari.

cuti new year aku berkonvoi ke masjid wilayah utk majlis nikah seorang kenalan. habis je majlis beramai2 berkonvoi ke Alamanda. berkaraoke, menonton Avatar dan diakhiri dgn lepak2 minum kat kedai mamak. malam tu aku terpaksa tumpang tido kat Kolej Za'aba UKM. sbb kepala dah berat dan mata mengantuk yg amat. sempat la aku mengimbau kembali diwaktu umur ku 21 tahun dulu. diwaktu aku muda remaja dulu.hmmm....

hujung minggu ni lak aku mungkin akan berkonvoi ke Aloq Staq utk kenduri kawin seorang kenalan yg lain pulak....hmmm...

penat gak kalo dah saban minggu dgn aktiviti bersosial....rindu pulak nak berbaring menonton dvd sepanjang hari sambil menatap langit dan awan dari tingkap rumah...

wahai langit dan awan, aku rindu...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...