Wednesday, May 11, 2011

malam keliwon...hee...

masuk blog ni tebaca kesah hantu.pastu tingat satu kesah pasal LRT Putra.ada bahagian laluan bwh tanahnya, betul2 dibawah tanah perkuburan kt Jalan Ampang.

kesahnya, ada lah seorang ibu dan anaknya yg masih kecik naik LRT tu diwaktu malam.kebetulan masa tu cuma dorang dua beranak je dlm tren tu.tetiba masa kt laluan bawah tanah tu, si anak bertanya pd si ibu...

"mak,mak...nape dorang tu sume pakai tudung ikat kat atas kepala?"

padahal masa tu cuma dorang berdua je kt dlm gerabak tu...



apa reaksi korang kalo korang adalah mak budak tu?...huhu...

4 comments:

Heidi Shafiq said...

cepat2 tampar budak tu.. haha.. :P

ita said...

x nak fikir la takut... anak saya mia tu pun sll tanye benda2 camm tu.. x fikir x nak fikir

violet said...

HS:ish3...seb baik awak bukan mak budak tu...huhu

ita:mia umo brape?anak sedara sy ms umo 2,3thn dl siap leh lukis lagi rupe makhluk paranormal yg dia nmpk..huhu..

violet said...

hmm..tak tau nape komen yg lain2 leh ilang.

niwey HS, seb baik la awk bukan mak budak tu...huhu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...