Tuesday, May 10, 2011

terima kasih mak

masa hari ibu lepas, aku telefon mak.dan macam biasa bila ucap hari Ibu kat mak, hati mula terusik.suara jadi sebak.air mata mula jatuh.suara mak pun jadi sebak.aku ucap terima kasih kt mak, lahirkan aku, besarkan aku.aku mintak maaf atas segala salah silap aku pd mak...tak sempat nak ckp byk mak pun nangis sama.

terima kasih mak atas segala-galanya.pengorbanan mak hanya Allah jua yg membalasnya.

terima kasih mak atas doa dan restu mak.tanpa doa dan restu mak, tak tau lah kt mana anak mak ni sekarang...

Selamat Hari Ibu buat mak dan semua ibu2 seluruh dunia :)

2 comments:

Heidi Shafiq said...

doa ibu adalah yg terbaik.. :)

violet said...

betul tu...marilah kita sama2 mendoakan kesejahteraan kedua ibu dan bapa walau dimana mereka berada (:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...