Wednesday, June 11, 2008

tanda ingatan

disebabkan kesibukan harian; kerja dan social life, aku hampir terlupa untuk beli kad. kad untuk seorang lelaki yang bermakna dlm hidup aku.

kad utk abah aku laaa... sempena Hari Bapa 16th June nanti ni.
Masa Hari Ibu yg lepas aku ngn adik bongsu aku kongsi beli kad hntar kat mak. Kad besaq dan mahai. ssb tu la kongsi. hehee.
so utk Hari Bapa ni cam tak adil la kan kalo tak hantar kad kat abah.

nak citer pasal abah. tapi bz.
byk keje dan benda nk kena setel.

Selamat Hari Bapa pada semua bapa-bapa seluruh dunia.

ciao

2 comments:

pandagumuk said...

hari bapa slalu diam2 je.haha.

violet said...

kasih ibu bawak kesyurga.

kasih bapa sanggup berlapar dan dahaga.

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...